Laadukas ja erottuva brändi-ilme

Packdesign ID auttoi Vermania Bioteekin Elinvoima-brändin modernistamisessa ja ajanmukaistamisessa. Uusi ilme rakentaa mielikuvaa brändin ja tuotteiden tehokkuudesta ja laadukkuudesta tuoden sille samalla entistä enemmän näkyvyyttä ja erottuvuutta.

Brändi esiin kaikissa myyntikanavissa

Bioteekin Elinvoiman brändi- ja pakkaussuunnittelun tärkeimpänä tavoitteena oli rakentaa moderni ja houkutteleva visuaalinen konsepti, joka nostaisi brändin ja tuotteet tehokkaasti esille luontaistuotekaupan visuaalisesti kirjavasta valikoimasta. Vahva ja selkeä pakkausilme toimii oivallisesti myös verkkokaupassa, joka on tuoteryhmän kasvavia myyntikanavia. Lue lisää verkkokaupan pakkaamisen mahdollisuuksista.

Logo kiteyttää brändin ytimen

Pakkaussuunnittelun avulla brändille luotiin houkutteleva visuaalinen ilme, joka puhuttelee tavoiteltua kohderyhmää. Uusi logo kiteyttää brändin ytimen visuaaliseen muotoon elinvoimaa ja hyvinvointia hehkuen.

Yhtenäinen kattobrändi

Bioteekin Elinvoima kuuluu laajaan Bioteekin-tuotekokonaisuuteen, joka käsittää tuotteita ja tuotesarjoja niin LT-, apteekki- kuin päivittäistavarakauppaan. Packdesign ID konseptoi ja uudisti myös koko Bioteekin kattobrändin visuaalisen ilmeen ja graafiset linjaukset sellaisiksi, että kokonaisuuteen on jatkossa helppo tuoda uusia tuotteita itse kattobrändin säilyessä yhdenmukaisena ja tunnistettavana kautta kaikkien tuote- ja pakkauskokonaisuuksien.

www.bioteekki.fi

MUITA VASTAAVIA TÖITÄ