Kauppakeskuksen tarjoama shoppailukokemus on kokonaisvaltainen, moniaistillinen ja henkilökohtainen. Verkkokaupan ostokokemus on toisenlainen: puhtaasti virtuaalinen, ilman fyysisen ympäristön tuomia elämyksiä. Siinä missä kauppakeskuksilla on monia mahdollisuuksia vaikuttaa asiakkaan kokemukseen eri aistien kautta, virtuaalisen maailman keinot jäävät vähäisemmiksi.
Tilasimme muutaman kuukauden aikana tuotteita nettikaupoista ja tutustuimme, millaista kokemuksellisuutta eri kauppojen pakkauksilla rakennetaan.
Verkkokaupan pakkaus on tärkeä ja usein aliarvostettu osa brändikokemusta – hyödynnätkö pakkauksesi potentiaalin parhaalla tavalla?
Verkko-ostamisessa ensimmäinen fyysinen kohtaaminen itse tuotteen ja brändin kanssa tapahtuu, kun lähetys saapuu kotiin. Millainen kokemus tästä muodostuu? Minkälaista elämyksellisyyttä pakkauskokemuksella voidaan rakentaa? Millainen merkitys sillä on lopullisen ostopäätöksen syntymiseen? Voiko pakkaus tukea haluttua brändimielikuvaa?
Ota yhteyttä ja sovi aika maksuttomaan konsultaatioon, niin katsotaan, voisiko tuotteesi pakata paremmin!