
Uuden brändipakkauksen muotoilu
Packdesign ID muotoili uuden Atria sataattirasian helposti avattavaksi ja käytettävyydeltään intuitiiviseksi
Atrian uusi brändipakkaus edustaa modernia pakkausmuotoilua, jossa muoto ja kuluttajalähtöinen käytettävyys kulkevat käsikkäin. Uuden sukupolven salaattirasian tunnistaa avauskulmasta, joka toimii designelementtinä ja josta rasia on helppo avata. Pohjan muoto pyöristettyine nurkkineen parantaa lusikoitavuutta, ja näin viimeisetkin salaatit on helppo pistellä vaikka suoraan suuhun

MUITA VASTAAAVIA TÖITÄ

Pullon muotoilu osana pakkausuudistusta: Apetit Rypsi&Rapsiöljyt
Apetit Kasviöljy Oy

Rouskuvan raikas brändi- ja pakkausuudistus Oksasen Puutarhalle
Oksasen Puutarha Oy

Uusi aurinkoinen pakkausilme Linkosuo Ruissipsille
Linkosuon Leipomo Oy

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy