
Uusi pakkausinnovaatio hanaviinille
Chileläiset Santa Helena -hanaviinit pukeutuvat ensimmäisenä uuteen kehittämäämme hanaviinien pakkausratkaisuun, joka tarjoaa mahdollisuuden nopeaan reagointiin muuttuvilla markkinoilla, erittäin kilpaillussa tuotekategoriassa ja vaativassa myyntikanavassa. Uuden pakkausratkaisun materiaaliksi valittiin Paptic Oy:n kestävä ja ympäristöystävällinen Paptic Tringa®, joka tarjoaa sekä hyvän painopinnan tuoteryhmässä tärkeän näyttävän lopputuloksen saavuttamiseksi että koko pakkausketjun haasteet kestävän vastuullisen materiaalin.

Vähemmän hävikkiä – nopeammin markkinoille
Santa Helena -hanaviinejä markkinoivalle Pernod Ricard Finlandille ratkaisu tarjosi mahdollisuuden tuoda uusi tuotedesign markkinoille nopeammin ilman, että designuudistuksen yhteydessä syntyi pakkausmateriaalihävikkiä, kun olemassa olevat laatikkopakkaukset voitiin päivittää pakkaamalla ne uudella visuaalisella ilmeellä varustettuun kassiratkaisuun.
Kuluttajalle uusi pakkausratkaisu tarjoaa tyylikkään hanaviinipakkauksen, jonka voi hyvällä omallatunnolla hankkia juhlien viemiseksi tai antaa vaikka lahjaksi, ja jonka Paptic Tringa® -kahvaan on miellyttävä tarttua. –Uusimman pakkauksemme avulla tavanomainen pahvinen hanapakkaus voidaan helposti korottaa tyylikkääksi kokonaisuudeksi, jolla erilaistaa tuote ja brändi kilpailukentässä kuluttajia kiinnostavalla tavalla
JUOMAVINKKI: Santa Helenan hanapakkaukset pukeutuvat kestäviin, ympäristöystävällisiin kasseihin
Kiinnostuitko uudesta pakkauksesta?
MUITA VASTAAAVIA TÖITÄ

Pullon muotoilu osana pakkausuudistusta: Apetit Rypsi&Rapsiöljyt
Apetit Kasviöljy Oy

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy

Paptic® lahjakassi vahvistaa hyllynäkyvyyttä
Uudet pakkausratkaisut

Pakkausinnovaatiot
Uusi pakkausinnovaatio hanaviinille