
Teknos pakkausdesign
Teknos tarkensi brändilupaustaan tavoitteena entistä vahvempi erottuvuus kilpailijoista sekä selkeä visuaalinen ja viestinnän linja. Myös pakkausten haluttiin heijastavan uutta brändilupausta ja viestivän korkealaatuisista, kotimaisista tuotteista. Konseptoimme Teknos-kattobrändille ja tuotteille uuden visuaalisen kokonaislinjauksen, joka erilaistaa sen vahvasti kilpailijoista sekä palvelee selkeydellään niin asiakasta kuin loppukäyttäjää.

– Uusi pakkausdesign on erittäin onnistunut. Projekti on ollut malliesimerkki siitä kuinka konseptointi ja pakkaussuunnittelu viedään ammattitaitoisesti ja tavoitteellisesti alusta loppuun: alkukartoituksesta ja markkinatutkimuksesta designkonseptien ennakkotestaukseen ja onnistuneeseen lopputulokseen.
Ulla Kotila, Global Marketing Manager, Teknos Group

Ensimmäisenä uusi pakkauslinjaus näkyy kaikilla markkinoilla uudistuneessa WOODEX-tuotekokonaisuudessa. Uudessa ilmeessä brändilupaus: “kuultava lopputulos puupinnoille” on kiteytetty vahvan bränditunnuksen muotoon.

– Woodex-brändin hyllypresenssi on vahvistunut huomattavasti. Pakkaussuunnittelu kommunikoi laatua ja kiteyttää tuotelupauksen selkeästi ja yksinkertaisesti. – Uuden brändi- ja pakkausilmeen avulla sille on luotu mahdollisuudet menestykseen niin koti- kuin vientimarkkinoilla.
Ulla Kotila, Global Marketing Manager, Teknos Group

Uusi Woodex-pakkausilme on moderni, persoonallinen ja yhtenäinen nostaen tuotteet tehokkaasti esiin myymälän hyllystä. Uudenlainen, informatiivinen pakkauskonsepti palvelee entistä paremmin niin myymälän asiakasta kuin henkilökuntaa kuvallisten tunnusten ja piktogrammen toimiessa yli kielirajojen.
MUITA VASTAAAVIA TÖITÄ

Teknos pakkausdesign
Uusi visuaalinen kokonaislinjaus rakentamaan vahvaa erottuvuutta kilpailukentässä

Valkia brändiuudistus
Satumaisen kaunis designuudistus Suomi 100 -juhlavuoden maljajuomalle.
Pernod Ricard Finland