Uusi kansainvälinen brändi-ilme

Packdesign ID auttoi Mellistä uuden, kansainvälisillä markkinoilla erottuvan ja kilpailukykyisen brändi- ja pakkausilmeen rakentamisessa sekä pakkausprosessin tehostamisessa. Pakkausten uusi ilme yhdistää tuotteiden luonnonmukaisen alkuperän moderniin, kosmeettiseen maailmaan ja erottaa tuotteet perinteisestä luonnonkosmetiikkahyllyn vaaleasta värimaailmasta iloisella pirteydellään kaikilla markkina-alueilla.

Uusi logo

Myös Melliksen logo uudistettiin pakkausuudistuksen yhteydessä. Uusi logo kokoaa yhteen Mellis-nimen lisäksi koko sarjan ydinraaka-ainetta kuvaavan mehiläishahmon sekä tiedon tuotteiden alkuperästä.

Hyötyjä uudesta pakkausratkaisusta

Graafisen pakkaussuunnittelun lisäksi tuotesarjalle etsittiin uudet, kustannustehokkaammat ja toimivammat pakkaukset, joiden avulla pakkausprosessista saatiin yksinkertaisempi. Uudet ratkaisut mahdollistivat pienten sarjojen tuotannon sekä osaltaan myös NaTrue-luonnonkosmetiikkasertifioinnin ensimmäisenä Suomessa.

Arjen luksusta

Uudistuneet pakkaukset saivat Mellis Oy:n asiakkailta innostuneen vastaanoton, ja niiden merkitys on ollut ratkaiseva myös valikoimapäätöksiä tehtäessä.

– Mattapintainen, korkea tuubi tuo käyttäjälle ripauksen arjen luksusta kertoo Mellis Oy:n Minna Järvinen. Packdesign ID:llä on ollut ilo olla yhteistyössä Minnan kanssa ihanien tuotteiden parissa, ja toivotamme Mellikselle menestystä!

MUITA VASTAAAVIA TÖITÄ