
Kansainvälisen Activia-brändin pakkausilmeen uudistus Pohjoismaiden markkinoille
Kansainvälisen Activia-ruoansulatusjogurttibrändin uusi ilme suunniteltiin ja uudistettiin pohjoismaisiin pakkauksiin Packdesign ID:n voimin. Uusi pakkausilme on ajanmukaisesti selkeä ja tyylikäs. Sen tehtävänä on maksimoida uuden Activia Stardust -logon näkyvyys, vahvistaa voimakkaasti hyllyerottuvuutta ja tuoda esiin itse tuotteiden ainutlaatuiset ominaisuudet sekä ylivoimainen makumielikuva.


Luonnollisuus ja raikkaus
Uudessa designissa korostuvat läikehtivän valon muodossa terveys, luonnollisuus ja hyvä olo. Näyttävät makukuvat viimeisteltiin pieteetillä jokaista yksityiskohtaa myöten, ja ne vahvistavat mielikuvaa ainutlaatuisen herkullisesta tuotteesta.


Ylivoimainen hyllyerottuvuus
Uusi Activia-tuoteperhe erottuu hyllystä yhtenäisenä, selkeänä ja houkuttelevana kokonaisuutena. Oma brändiväri muodostaa hyllyssä eheän ja vahvan kokonaisuuden, joka nousee voimakkaana esille kaikissa myymälöissä. Yhtenäisestä visuaalisuudesta huolimatta myös eri tuotetyypit, kuten light-tuotteet, erottuvat hyllystä vaivattomasti.

Pakkauspainatusten koordinointi
Painettavia pakkausmateriaaleja oli useita erilaisia, ja Activian vihreän brändivärin oli toistuttava yhdenmukaisena läpi niiden kaikkien.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Pullon muotoilu osana pakkausuudistusta: Apetit Rypsi&Rapsiöljyt
Apetit Kasviöljy Oy

Rouskuvan raikas brändi- ja pakkausuudistus Oksasen Puutarhalle
Oksasen Puutarha Oy

Uusi aurinkoinen pakkausilme Linkosuo Ruissipsille
Linkosuon Leipomo Oy

Paptic® lahjakassi vahvistaa hyllynäkyvyyttä
Uudet pakkausratkaisut