Uutuusbrändi apteekkeihin
Packdesign ID suunnitteli visuaalisen ilmeen uudelle Helein-brändille ja tuoteperheelle. Sisältäpäin kumpuavaa kauneutta tukevat ravintolisät saivat pakkaussuunnittelussa hillityn tyylikkään ja kosmeettisen ilmeen, joka on luotu apteekkiympäristöä silmällä pitäen.
Laadukas ja viimeistelty bränditunnus
Helein-logon keveys, liioittelemattomuus ja tyylikäs yksinkertaisuus saivat inspiraationsa kosmetiikkamaailmasta. Pakkauksissa hopeafoliolla toteutettu logo toimii brändin tunnisteena kautta kaiken viestinnän.
Näyttävät myymälädisplayt pakkausten tueksi
Uutuuslanseerauksissa pakkausten myymälänäkyvyyteen on kiinnitettävä erityistä huomiota, ja Helein-tuoteperheelle suunniteltiinkin pakkaussuunnittelun yhteydessä kaksi näyttävää displaytä. Hopeaisina kimaltavat pöytä- ja lattiadisplay kiinnittävät katseet ja korostavat brändin heleyttä ja raikkautta.
Apteekkikanavan ja kosmetiikkamaailman asiantuntija
Niin apteekki- kuin kosmetiikkapakkausten suunnittelussa myymäläympäristön ja esillepanojen tuntemus on erityisen tärkeää, kun tavoitellaan maksimaalista hyllyerottuvuutta korkealaatuisesta ja tyylikäästä visuaalisuudesta tinkimättä. Packdesign ID on suunnitellut lukuisia brändi- ja pakkausilmeitä apteekkikanavaan sekä eri kosmetiikkatuotteille, rakentaen pitkäjänteisesti asiantuntijuuttaan tällä alueella.