
Brändin uusi visuaalinen identiteetti
Konseptoimme ja suunnittelimme uuden, vahvan ja persoonallisen brändi- ja pakkausilmeen tunnetulle herkän ihon tuotesarjalle. Uusi ilme poikkeaa rohkeasti konventionaalisesta tuoteryhmäilmeestä ja erottaa brändin ja tuotteet tehokkaasti kilpailukentästä sekä nostaa esille myymälän hyllystä. Konseptoinnin taustatyönä hyödynnettiin mm. kehittämäämme Visuaalista Myymäläanalyysiä™, jonka avulla tarkastellaan brändi- ja pakkausdesignin erottautumis- ja kilpailukykyä ja hyllytoimivuutta. Visuaalista Myymäläanalyysiä™ olemme suorittaneet useissa eri tuoteryhmissä ja myyntikanavissa jo yli 10 vuoden ajan ja hankkineet näin tietoa myös pakkaustrendeistä eri hyllyissä.
Pakkausdesignissa kiteytyvät brändin ja tuotteen tärkeät ydinelementit: puhtaus ja raikkaus. Uusi ilme näyttäytyy kuluttajalle selkeänä jaentistä houkuttelevampana.

MiniRisk-logo päivitettiin ja uudistettiin siten, että brändin vahva tunnistettavuus kuitenkin säilyy koko muun designilmeen ollessa täysin uudenlainen.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy

Pakkausuudistus Rela
Verman Oy

XZ Natura designuudistus
Berner Oy