MiniRisk Pakkaussuunnittelu

Brändin uusi visuaalinen identiteetti

Konseptoimme ja suunnittelimme uuden, vahvan ja persoonallisen brändi- ja pakkausilmeen tunnetulle herkän ihon tuotesarjalle. Uusi ilme poikkeaa rohkeasti konventionaalisesta tuoteryhmäilmeestä ja erottaa brändin ja tuotteet tehokkaasti kilpailukentästä sekä nostaa esille myymälän hyllystä. Konseptoinnin taustatyönä hyödynnettiin mm. kehittämäämme Visuaalista Myymäläanalyysiä™, jonka avulla tarkastellaan brändi- ja pakkausdesignin erottautumis- ja kilpailukykyä ja hyllytoimivuutta. Visuaalista Myymäläanalyysiä™ olemme suorittaneet useissa eri tuoteryhmissä ja myyntikanavissa jo yli 10 vuoden ajan ja hankkineet näin tietoa myös pakkaustrendeistä eri hyllyissä.

Pakkausdesignissa kiteytyvät brändin ja tuotteen tärkeät ydinelementit: puhtaus ja raikkaus. Uusi ilme näyttäytyy kuluttajalle selkeänä jaentistä houkuttelevampana.

MiniRisk logosuunnittelu

MiniRisk-logo päivitettiin ja uudistettiin siten, että brändin vahva tunnistettavuus kuitenkin säilyy koko muun designilmeen ollessa täysin uudenlainen.

Lue lisää tuotteista.

MUITA VASTAAVIA TÖITÄ