Erottuva pakkausilme uudelle alabrändille
Packdesign ID auttoi Transmeria uuden Soyappetit Meals-alabrändin kehittämisessä. Pakkaussuunnittelussa uudelle tuotesarjalle konseptoitiin ja suunniteltiin tämän hetken rentoon kasvisruokatrendiin sopiva raikas brändi- ja pakkausilme. Uuden alabrändin pakkaukset suunniteltiin erottumaan tehokkaasti myymälän hyllystä sekä nostamaan uudenlaiset kasvisruokatuotteet kuluttajan tietoisuuteen.
– Packdesign ID:n kanssa pakkaussuunnittelu sujuu todella vaivattomasti. Uuden alabrändimme visuaalinen konsepti löytyi nopeasti ja he vastasivat myös sen toteutuksesta asiantuntijan ottein. Kokonaisvaltaisen pakkaussuunnittelun ammattilaisina he auttoivat meitä löytämään tuotteellemme myös parhaan pakkausratkaisun. Kuluttajatutkimuksen mukaan uusi brändi-ilme lisäsi ostohalukkuutta ja sitä pidettiin selkeänä ja houkuttelevana.
Henna Hölttä, Brand Manager, Transmeri Oy
Pakkausta vain sen verran kuin tarpeellista
Soyappetit Meals -tuotesarja vastaa voimistuvaan kasvisruokailun ja eettisyyden kuluttajatrendiin. Tämä huomioitiin myös pakkaussuunnittelussa ja Packdesign ID auttoikin Transmeria löytämään tuotteille myös modernit pakkausratkaisut: tuotteet on pakattu kevyisiin pussipakkauksiin, jotka seisovat ilman tukea myymälän hyllyssä. Ulkokoteloa ei tarvita, ja pakkausmateriaalia on käytetty vain sen verran kuin tarvitaan!
Oma logo erottaa ja erilaistaa
Packdesign ID suunnitteli alabrändille myös oman logon, joka erottaa tuotteet omaksi kokonaisuudekseen Soyappetit-kattobrändin alla. Yksilöllinen ja omaleimainen logo vahvistaa tehokkaasti brändin erottuvuutta kilpailukentässä.
Helppoa ja herkullista
Nopeasti valmistuvat ja maukkaat, valmiin proteiini- ja maustesekoituksen sisältävät tuotteet on merkittiin ”Helppoa kasvisruokaa” -leimalla Packdesign ID:n luoman konseptin mukaisesti. Packdesign ID suunnitteli ja stailasi myös pakkauksissa käytetyt herkulliset annoskuvat.
Osa suurempaa kokonaisuutta
Uusi Soyappetit Meals-alabrändi kuuluu osana laajempaan Soyappetit-tuotekokonaisuuteen, jonka brändi-ilmeen Packdesign ID on suunnitellut kokonaisuudessaan. Näin tuotekokonaisuuden visuaaliset linjaukset säilyvät yhtenäisinä ja hallittuina.