
Uudet brändi-ilmeet ja pakkaussuunnittelu
Kotimainen, terveellisempien herkkujen innovatiivinen taitaja, Linkosuo valitsi Packdesign ID:n designkumppaniksi kehittämään ja suunnittelemaan uutuustuotteiden brändi- ja pakkausilmeitä sekä pakkauskommunikaatiota.

Linkosuon uutuustuote Korppunen sai käsissämme modernin ja iloisen ilmeen, joka erottuu korppuhyllystä raikkaana ja sydämellisen herttaisena.

MiniNäkkärin brändi-ilme suunniteltiin erottumaan ja viestimään herkullista makua. Pakkausten kommunikaatiohierarkia rakennettiin huolellisesti siten, että tärkeät tuoteargumentit nousevat pakkauksista selkeästi.

Brändi myymälässä
Uudet myymälämateriaalit: displayt ja ryhmäalustat vahvistavat brändipresenssiä myymälässä.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy

Paptic® lahjakassi vahvistaa hyllynäkyvyyttä
Uudet pakkausratkaisut

Uudet brändi-ilmeet ja pakkaussuunnittelu
Linkosuon Leipomo Oy