
Uudet brändi-ilmeet ja pakkaussuunnittelu
Kotimainen, terveellisempien herkkujen innovatiivinen taitaja, Linkosuo valitsi Packdesign ID:n designkumppaniksi kehittämään ja suunnittelemaan uutuustuotteiden brändi- ja pakkausilmeitä sekä pakkauskommunikaatiota.

Linkosuon uutuustuote Korppunen sai käsissämme modernin ja iloisen ilmeen, joka erottuu korppuhyllystä raikkaana ja sydämellisen herttaisena.

MiniNäkkärin brändi-ilme suunniteltiin erottumaan ja viestimään herkullista makua. Pakkausten kommunikaatiohierarkia rakennettiin huolellisesti siten, että tärkeät tuoteargumentit nousevat pakkauksista selkeästi.

Brändi myymälässä
Uudet myymälämateriaalit: displayt ja ryhmäalustat vahvistavat brändipresenssiä myymälässä.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Uusi aurinkoinen pakkausilme Linkosuo Ruissipsille
Uusi pakkausilme maailman ensimmäiselle Ruissipsille
Linkosuon Leipomo Oy

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy

Paptic® lahjakassi vahvistaa hyllynäkyvyyttä
Uudet pakkausratkaisut

Uudet brändi-ilmeet ja pakkaussuunnittelu
Linkosuon Leipomo Oy