
Uudet brändi-ilmeet ja pakkaussuunnittelu
Kotimainen, terveellisempien herkkujen innovatiivinen taitaja, Linkosuo valitsi Packdesign ID:n designkumppaniksi kehittämään ja suunnittelemaan uutuustuotteiden brändi- ja pakkausilmeitä sekä pakkauskommunikaatiota.

Linkosuon uutuustuote Korppunen sai käsissämme modernin ja iloisen ilmeen, joka erottuu korppuhyllystä raikkaana ja sydämellisen herttaisena.

MiniNäkkärin brändi-ilme suunniteltiin erottumaan ja viestimään herkullista makua. Pakkausten kommunikaatiohierarkia rakennettiin huolellisesti siten, että tärkeät tuoteargumentit nousevat pakkauksista selkeästi.

Brändi myymälässä
Uudet myymälämateriaalit: displayt ja ryhmäalustat vahvistavat brändipresenssiä myymälässä.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Pullon muotoilu osana pakkausuudistusta: Apetit Rypsi&Rapsiöljyt
Apetit Kasviöljy Oy

Rouskuvan raikas brändi- ja pakkausuudistus Oksasen Puutarhalle
Oksasen Puutarha Oy

Uusi aurinkoinen pakkausilme Linkosuo Ruissipsille
Linkosuon Leipomo Oy

Pakkauksen rakennesuunnittelu ja pakkaussuunnittelu
Tuoteinnovaation kaupallistaminen
Innon Oy