
Hallittu brändin rakentaminen
Packdesign ID on suunnitellut Danonen kansainväliselle Vitalinea-brändille useita tuote- ja pakkausilmeitä skandinaaviseen markkinaan perehtyneenä designtoimijana. Pakkausilmeiden suunnittelussa johtotähtinä ovat olleet mm. brändin hallittu ja tavoitteellinen rakentaminen sekä tuoteviestien selkeä ja tehokas esittäminen kohderyhmää houkuttelevalla tavalla.

Herkullinen makumielikuva
Olennaisessa osassa kaikissa Vitalinea-brändin projekteissa ovat olleet herkulliset marja- ja hedelmäkuvat, jotka hiotaan pienimpiä yksityiskohtia myöden täydellisiksi.

Monipuolisia projekteja
Suunnitteluprojekteissa on ollut ilo työskennellä hienojen uutuustuotteiden, tunnetun brändin ja kansainvälisen organisaation kanssa monipuolisissa pakkaussuunnittelutehtävissä, jotka ovat tarjonneet näköalapaikan tuoteryhmän kansainväliseen kehitykseen.
Vitalinea juotavien jogurttien pakkauksissa hyödynnetään sleever-etikettiä, jonka suunnittelu on oma erityisalueensa. Lue lisää sleeverisuunnittelusta.
MUITA VASTAAVIA TÖITÄ

Pullon muotoilu osana pakkausuudistusta: Apetit Rypsi&Rapsiöljyt
Apetit Kasviöljy Oy

Rouskuvan raikas brändi- ja pakkausuudistus Oksasen Puutarhalle
Oksasen Puutarha Oy

Uusi aurinkoinen pakkausilme Linkosuo Ruissipsille
Linkosuon Leipomo Oy

Paptic® lahjakassi vahvistaa hyllynäkyvyyttä
Uudet pakkausratkaisut